آموزش نیز نوعی برقراری ارتباط میان آموزگار و دانش آموز است و تا زمانی کهارتباطی منطقی چه از جهت کلامی و چه از جهت منطقی بین آموزگار و دانش آموز برقرارنشود، فرایند آموزش و آموختن محال و غیرممکن بوده و بی تردید به شکست میانجامد..آن چه در پی می آید
شیوه های جدید آموزشی به منظور
روانشناسان معتقدند آن چه کودک را به فراگیری بیشتر و بهتر تشویق می کند، اشتیاقاو برای حضور در کلاس درس و اطمینان از آزادی عمل در حین فراگیری است، به این معنیکه دانش آموز حضور فعال در کلاس را نوعی آزادی تلقی کرده و این آزادی او را برایحضور در کلاس مشتاق می کند.
پژوهشگران مرکز مطالعات آموزشی یونیسف
]]>
نظرات شما عزیزان:
+ نوشته شده در 26 آذر 1395 ساعت 13:40 توسط سجاد
| تعداد بازديد : 64